Regulamin wizyt u fizjoterapeuty
• Pacjent korzystający z usług fizjoterapeuty rozpoczyna spotkania od pierwszej wizyty diagnostycznej, podczas której zbierany jest szczegółowy wywiad oraz przeprowadzane badanie funkcjonalne i manualne. Na tej podstawie fizjoterapeuta podejmuje decyzję o charakterze dalszej terapii.
• Na kolejnych wizytach fizjoterapeuta przeprowadza terapię, dobierając metody pracy do indywidualnych potrzeb Pacjenta zgodnie z posiadaną wiedzą fizjoterapeutyczną, kierując się najwyższym dobrem Pacjenta oraz starając się jak najlepiej i najszybciej rozwiązać problem.
• Liczba wizyt potrzebnych do osiągnięcia celu terapii zależy od indywidualnego problemu, zaangażowania Pacjenta w wykonywanie zaleceń i ćwiczeń zadawanych przez fizjoterapeutę, regularności terapii i jest często trudna do określenia na pierwszej wizycie.
• Czas trwania wizyty fizjoterapeutycznej wynosi około 45–60 minut.
•
Na każdą wizytę Pacjent zobowiązany jest zgłaszać się punktualnie według wyznaczonej wcześniej godziny.
W przypadku spóźnienia z winy Pacjenta czas trwania wizyty może ulec skróceniu.
Jeśli wizyta rozpocznie się z opóźnieniem z winy fizjoterapeuty, czas planowanej terapii nie ulega skróceniu.
• Pacjent ma możliwość przełożenia lub odwołania wizyty (osobiście lub telefonicznie), co powinno nastąpić nie później niż 24 godziny przed zaplanowanym terminem.
• W przypadku odwołania wizyty zbyt późno lub nieobecności na umówionym spotkaniu, Pacjent zobowiązany jest do pokrycia kosztów zgodnie z aktualnym cennikiem, na podstawie imiennej faktury przesłanej na adres e-mail Pacjenta lub jego rodzica/opiekuna prawnego.
Administratorem danych jest CFF. Informacje o przetwarzaniu danych znajdziesz w Polityce prywatności.
